The only one who can stop me is myself.



Jag har sakta men säkert börja må bättre. Jag har fått mer struktur på livet - och hör och häpna - jag har kommit igång med träningen igen! Detta till stor del pga att mitt knä har blivit mycket bättre mirakulöst nog och jag är så djuriskt lycklig över det! Min tacksamhet är oändlig. Det finns inget jag har saknat så mycket som att gå från ett träningspass helt slut. Den känslan är fantastisk!

Det har gått riktigt bra, har redan blivit av med 1kg så motivationen är verkligen på topp. Nu är det bara att hålla tummarna att jag inte råkar ut för något himla bakslag eller liknande, utan att jag kan fortsätta i den här takten. Go Jempan, go!!

Kommentarer
Postat av: Anonym (klicka in på länken till bloggen för jag vill vara anonym)

UPPDATERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Svar: Nu så Carroschka.
Jennifer

2013-03-18 @ 21:00:09
URL: http://carrofredriksson.blogg.se
Postat av: Anonym

KLICKA INTE* PÅ LÄNKEN, äh, nu går jag och sover!

2013-03-18 @ 21:01:18
URL: http://carrofredriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0