Belöning för att jag är en kämpe!

Efter att ha mått rätt pyton den senaste tiden i och med blodbrist och stress så kände jag att det var dags för en liten belöning. Bara för att jag är så duktig som kämpar så bra ibland. Det var time to unna mig lite shopping!

En Canada Goose åkte ner i kundvagnen. Som jag har trånat och haft mig den senaste tiden. Jag har kollat på lite olika varianter, men eftersom att jag är en naturligt frusen person behöver man något extra varmt. Till dig Jennifer, because you're worth it!

Sedan kände jag att pikéer är något som jag behöver (inte). Därför fick dessa Ralph Lauren också slinka ner och följa till kassan.

Sådär ja, nu känns det genast mycket lättare.

Kommentarer
Postat av: Clas-Göran

SNÖGGA!!!!

2013-01-06 @ 23:42:20
URL: http://carrofredriksson.blogg.se
Postat av: Anonym

var beställde du dom ifrån? :D

Svar: Har inte sidan i skallen, men jag beställde de från London. Dock tog frakten onödigt lång tid (nästan 4 veckor).
Jennifer

2013-02-12 @ 16:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0