Time to rensa the closet?


"Oj, hjälp..." var min första tanke när jag skulle hitta kläder imorse. Mina garderober spyr ju bokstavligen ut kläder i huller-om-buller. Hur i hela friden ska jag lyckas med att få den minsta lilla ordning i detta kaos? Jag har skjutit upp på det här alldeles för länge nu!

Så nu är det alltså på tiden för some garderobsrensning. Röda Korset, SOS-Barnbyar, myrorna, Luleå Kommun eller vad de nu heter kommer ta emot det med öppna armar och älska mig. Efter allt som ska bort från den där röran så kommer jag ju att bli hyllad som en hjälte. Dessa kläder kommer kunna mätta en hel afrikansk pygmé-stam i 14 månader typ. Helt otroligt vilka möjligheter. Moder Teresa eller vad du nu kallas, Tessan? Du kan ju slänga dig i väggen när jag är klar med detta.

Men så var det ju en liten detalj... - Att bli klar. Det kommer krävas en hel häst och minst fyra stenhårda nektariner för att jag ens ska orka börja. Så vet ni vad? Jag tar det nog en annan dag. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0