Side del 1

I Juni nu i år, 2012, for jag och min fina pojkvän till Side i Turkiet. Nu äntligen kommer lite bilder därifrån!
Här laddar vi i planet, tjohoo haha
Haha, hjälp...
Haha, här var vi framme. Taggade och glada som Gustav så snitsigt visar!
Astaggade inför första kvällen!
Kvällens outfit, så svala kläder som möjligt
Sedan var det käk. Någon är hungrig.
Goddag
En del av hotellet
Tjene, hittade en solhatt
Fyndade solbrillor till kanonpris, helt fantastiskt!
Dessa satt också fint

Gustav hade matchat outfiten med de turkiska blommorna, helretro!

Radarparet

Som den filosof han är satt han och funderade på aktierna i Kina och styrräntan i Kongo.

Vi gick ut och såg när Sverige lirade VM eller vad det nu var. G-man ser ju riktigt smart ut här!

Jag tog mig en drink som smakade saft.

Här har vi snillet själv.

Gustav och sin kokosdrink. 

Såhär söt var jag en kväll

On our way to the beach. Gustav leder karavanen i min strandklänning.

Moums, mat haha

Nog mår man.

Stiligt!

Här ser jag ut som om jag har ätit citron, men min klänning är lika fin i alla fall!

Ständigt denna pose, var får du allt ifrån?
<3
 

Kommentarer
Postat av: anonym.se

Sååå fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :-D
Jennifer

2012-10-12 @ 16:46:57
URL: http://carrofredriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0