Liga-premiär!

Jag och Carro var sugna på basket, så vi bestämde oss för att dra iväg på ett litet äventyr till Boden där LF mötte 08 Stockholm.

Här har vi alltså parkerat Bettan. Bilden var ju sämre än slask, men det ska föreställa bilen som står perfekt parkerat. Thank God for GPS-navigatörer säger jag bara. Jag är nämligen katastrofalt dålig på att hitta annars.


Here we have Carroschka. Hon hade tagit med så mycket kors som möjligt, men tyvärr kunde inte ens Gud hjälpa LF i denna tragiska match...


Här är det uppvärmning. Förväntan låg i luften - men ack till vilken besvikelse... LF spelade INTE som ett lag. Det var drives, på ego-skott, på drives och ytterst lite passningspel. Som pricken över i:et var de makalöst bra på att missa, haha! Nä, det var en riktigt dålig match.

På kvällen såg vi en riktigt bra film. "En oväntad vänskap" hette den - ni måste se den!!! Man blir berörd in till hjärte-roten.

Ja, men hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0