10 års skillnad


Tjena! Jag hittade två fula bilder som påminde om varandra rätt mycket. Ända skillnaden är att första bilden är tagen 2002 och andra bilden 2012. Tänk vad kul om man kunde se det här inlägget då första bilden togs - alltså så att jag fick se hur jag såg ut 10 år frammåt i tiden. Dock så var ju detta inte min charmigaste bild, men det är smällar man får ta.
 
Nu är jag i alla fall hemma från Uppsala och Stockholm. I söndags for Vickan och David på en Turkietresa mitt i allting, så jag och Gustav packade ihop och drog till Stockholm City för att spendera some para. Det blev en hel del som jag kan visa senare. Förresten har jag sjukt mycket bilder från alla möjliga dagar som jag inte har lagt upp - dåligt game där Jempan! Men det löser sig. Jag måste hinna en del innan jag far iväg på torsdag!
 
Så håll koll, för jag kommer lägga upp en massa bilder närsomhelst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0