bävern.


Igårnatt när både jag och hanna hade svårt att somna och mycket att säga så låg vi och smsade med varandra. Väääldigt övertrötta som vi var blev allting desto roligare. Vi låg just och skrev om att vi skulle tälta sista helgen. När vi kom på det insåg jag att vi alltmer höll på att bli skogstroll eftersom att vi var ute så mycket, och skulle till att tälta ganska ofta. Det blev inte lättare att somna efter detta sms:

Hanna: "vi kommer typ bli som bävrar, vi springer ut i skogen då och då och kommer ut med ett träd mellan jättetänderna!"


Jennifer: "HAHAHAHA! Hur ska jag kunna somna nu när du ger mig sådana fula bilder? :D:D HAHAH!"


Hanna: "HAHAHAHAHAHAHAHA!!! Jag kan inte sluta skratta!! Jag vet inte vad som flög i mig, jag bara skrev, jag vart tvungen att läsa vad jag hade skrivit och då började jag skratta!! Hahaha!:D:D:D:D Jag har en klockren bild i huvudet!


Det är inte lätt alltid.


Kommentarer
Postat av: bäver'n

HAHAHA! fy tusan vad kul det var! jag blötte ner hela min kudde med tårar och lite snor. hehe.

2010-08-11 @ 18:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0